Interview by Nicole Torres
مصاحبه کننده: نيكول تورس
ترجمه: دکتر احمد عیسی خانی
اندرو اسوالد از دانشگاه وارویک و تیمش دادههای نظرسنجی مربوط به رضایت از زندگی بیش از نهصدهزار نفر از شهروندان ۲۷ کشور اروپایی طي سالهاي ۱۹۸۰ تا 2011 را به همراه دادههای مربوط به مخارج تبلیغات این کشورها در همان دوره زمانی مورد بررسی قرار دادند. این پژوهشگران رابطه معکوسی بین این دو متغير یافتند. با افزايش مخارج تبلیغات یک کشور در یک سال، میزان رضایت شهروندان در يك يا دو سال بعد كاهش مييافت. نتیجهگیری: تبلیغات ما را غمگین میسازند.