گروه محصولات

عنوان مقاله: نگاه ویژه به زوج های عالی مقام: دیدگاه یک زوج / تاثیر همسر

گزيده مديريت 214

ترجمه: مینا‌ هامون
هنگامی ‌که زن و شوهر، هر دو بر حرفه خود متمرکز هستند، زندگی شخصی و حرفه‌ای ‌آن‌ها می‌تواند به‌شدت درهم تنیده شود. این امر چالش‌‌ها و در عین حال مزیت‌های یگانه‌ای ایجاد می‌کند.

تامار دِین‌دور-نر، یک مدیر شریک در موسسه بِین و همسرش، دان کراکمالنیک، مشاور کل ‌بوستون‌گلوب، در برنامه گفت‌وگو با ویراستاران اچ.بی.آر گفتند که چگونه از یکدیگر پشتیبانی می‌کنند، چگونه مراقبت از بچه‌ها و دیگر مسئولیت‌های خانه را تقسیم می‌کنند، چه بهره‌هایی از شغل طرف دیگر حاصل کرده‌اند و آینده چه چالش‌هایی ممکن است دربر داشته باشد.


By Jane Stevenson
نوشته: جین استیونسون
وقتی نویسنده که یک کارمندیاب حرفه‌ای در کورن‌فری است، با داوطلبان ‌در‌باره فرصت‌های شغلی بالقوه صحبت می‌کند، یکی از نخستین پرسش‌هایش این است که آیا چیزی در وضعیت خانواده ‌آن‌ها وجود دارد که او باید ‌در‌باره‌اش بداند؟ به این معنا که آیا خانواده داوطلب سبب می‌شوند نسبت به جابه‌جا شدن برای شغل جدید بی‌رغبت شود؟ او در این نوشته توضیح می‌دهد چگونه همسران نامزدهای یک شغل که خود نیز حرفه پرمسئولیتی دارند، می‌توانند عاملی در جست‌و‌جوهای شغلی باشند، او چگونه با این چالش برخورد می‌کند و این‌که چگونه در ازدواج خود با همسری شاغل این مصالحه را مدیریت کرده است.

انصراف از نظر