By Michael J. Fanuele
نوشته: مایکل فنویل
ترجمه: حمید فرهادی
بالغ بر 125 سال است که صابون آیووری، تمیزی، لطافت و شادابی را به خانوادهها هدیه کرده است. در کنار نامهایتجاری کلاسیک دیگر مانند سیرز، کرافت و تروپیکانا، آیووری دهها سال را صرف ارائه چشماندازی سراسر لطافت و روشنی از زندگی کرده است. این چشمانداز امروزه سادهانگارانه و دلزننده است و بهسرعت جذابیت خود را از دست میدهد. تحقیقی جهانی موسوم به برندز که توسط دبلیو. پی. پی (شرکت خدمات بازاریابی مستقر در لندن) انجام شد، نامهایتجاری روزگاری بزرگ را بهعنوان «ستارههای محوشده» دستهبندی میکند. این نامهایتجاری مزیت مبتنی بر داشتن تصویری محبوب نزد همگان را از دست دادهاند