گروه محصولات

عنوان مقاله: بهره برداری بازاری از اطلاعات خود

گزيده مديريت 88

By Thomas C.Redman

نوشته: توماس ردمن

ترجمه: امير احساني

تقریباً هیچ شرکتی از دارایی‌های اطلاعاتی خود به‌خوبی استفاده نمی‌کند. حتی شرکت‌هایی که برای کسب بینش راهبردی، داده‌کاوی می‌کنند نیز در این زمینه فعالیت اندکی دارند. ولی، ارزش بازاری اطلاعات زیاد بوده و زیادتر هم می‌شود. برای مثال، صنعت سرمایه‌بر حمل‌ونقل کانتینری را در نظر گیرید. تخمین زده می‌شود نیمی از ارزش در حمل‌ونقل کانتینر، ماحصل اطلاعات است. برای مثال، اطلاعات مبدا کمک می‌کند کانتینرها با سرعت بیش‌تری از بخش‌های حراستی و گمركی عبور كنند و دانستن زمان‌بندی تخلیه کشتی‌ها، برنامه‌ریزی به‌هنگام برای قطارها و کامیون‌ها را ساده‌تر می‌کند.

انصراف از نظر