By Jack Shulman
نوشته: جک شولمان
ترجمه: بهمن جمشيدی
شركتها هر چهقدر لازم باشد حاضرند روی توسعه داراییهای معنوی خود سرمایهگذاری کنند. در عین حال نیز بهطور مستمر در جستوجوی راههایی برای کمینهسازی سرمایهگذاری روی مستندات فنی و رویههای كاری هستند كه به افراد شیوه استفاده از این سرمایهها را نشان میدهند. چنین اطلاعات درباره اطلاعات که دستورعملهای استفاده، شرح فرایند و رهنمودهای عملی را دربر میگیرد, تجربه مشتریان و عملكرد تامینكنندگان و كاركنان را مكتوب میسازد. با این وجود, در بهترین شرایط, شركتها این اطلاعات را هزینه انجام كسبوكار و در بدترین حالت, اموری تلقی میکنند كه میتوان بیدردسر آنها را نادیده گرفت.