By Stacey Childress
نوشته: استيسی چايلدرس
ترجمه: فضل اله امينی
بر اساس یافته اقتصاددانها، کشورهایی که دانشجویانشان نمرات بالاتری میگیرند، رشد تولید ناخالص داخلی آنها شتاب بیشتری دارد. این حقیقت، تکراریبودن نمرات پایین دانشجویان آمریکا را آزاردهنده میسازد.
چایلدرس از بنیاد گیتس میگوید، پیشرفتهایی صورت گرفته، اما این پیشرفت در بهترین نمونههای موجود هم هشتاد سال طول میکشد تا به چین امروز برسد. رویکردهای جدید از جمله تکنولوژی شخصیشده، ویدیوهای برخط و نوآوریهایی که نرمافزارها را با برنامههای کلاسی ترکیب میکنند، میتوانند ابزارهای شگرف دانشجویان آمریکایی برای بهبود نمرات خود با شتاب تمام باشند.