از آنجا كه امروزه شرکتها توان تعامل مستقيم با مشتریان را دارند، پس بايد تغيير فاحشي در سازماندهي خود بهوجود آورند و توسعه روابط را مقدم بر شناسهسازي قرار دهند.
نوشته: رولند راست و کریستین مورمان و گوراوبالا
ترجمه: دکتراحمد روستا و ابوالفضل صبوری
مدیر شناسهاي راتصور کنید که پشت میز خود نشسته و در حال تدوین یک استراتژی بازاریابی برای نوشیدنی ورزشی جدید شرکت است. او بخشهای بازار هدف را مشخص، قیمت و ترفیعات فروش را تعیین و برای ارتباطات رسانه جمعي برنامهریزی ميکند. عملكرد شناسه از طريق سودآوری و فروش كل ارزیابی خواهد شد و دریافتی این مدیر و چشمانداز آینده شغلی وي به این ارقام بستگی خواهند داشت.
چه اشکالی در این كار وجود دارد؟