نوشته: سیاوش قدسی مقدم
اجازه بدهید مقدمه را با چند سوال آغاز کنم: مخاطبین شما کجا هستند؟آیا آنها تبلیغاتی را که شما جهت اطلاعرسانی و جذب آنها انجام میدهید، میبینند؟ چگونه به صورت مستمر و روزانه با مخاطبین خود در ارتباط باشیم؟ چگونه تعداد افرادی را که در یک کمپین تبلیغاتی درگیر شدهاند را بسنجیم؟ و در آخر چگونه طرفداران پر و پا قرص خود را تمیز دهیم؟
در دنیای دیجیتال امروز، بسیاری از مخاطبین ما، شهروندان دنیای دیجیتال هستند. چه ما خوشمان بیاید و چه خوشمان نیاید، امروزه دنیای دیجیتال، دنیایی بدون مرز، سرشار از جنبوجوش، لبریز از نوآوری و دنیایی تماما روز میباشد. شهروندان آن 24 ساعت در روز بیدار، کنجکاو و در حال جستجو میباشند.
حضور شما دراین دنیا چگونه است؟
اگر پاسخ شما " شرکت/سازمان ما یک وبسایت اطلاعرسانی دارد پس در دنیای مجازی حضور کافی داریم" است! باید خدمت شما عرض کنم که اعتقادات شما شبیه دایناسورها است و ممکن است بهزودی بهطور کامل منقرض شوید!
[1] سیاوش قدسی مقدم: دارای مدرک کارشناسی ارشد کامپیوتر از دانشگاه تکنولوژی مالزی هستند، ایشان برنامهنویس ارشد در شرکت یاس ارغوانی میباشند.