گروه محصولات

عنوان مقاله: چشم انداز: ایمیل از بین نرفته، در حال تکامل است

گزيده مديريت 145
By Barry Gill[1]
نوشته: بري گيل
ترجمه ماندانا عاطفی

در دوره‌ای ممکن است ادعای نوپرستان دیجیتال را شنیده باشید که ایمیل مرده است. باور نکنید. افراد هنوز نیمی از روز کاری خویش را صرف ایمیل می‌کنند. طبق نظرسنجی سال 2012 از 2600 کارمند در آمریکا، انگلیس و آفریقای‌جنوبی که هر روز از ایمیل استفاده می‌کنند، به آن اعتماد دارند و در کل از آن راضی هستند.

ایمیل نمرده است، فقط در حال تکامل است. ایمیل در حال تبدیل به یک بایگانی قابل جست‌وجو، منبع پاسخگویی مدیر و نامه‌رسان مدارک است. هم‌چنین ایمیل بیش‌ترین ابزار همکاری تاثیرگذار برای دریافت رسانه‌های اجتماعی عشقی است.

ایمیل هنوز از کامل بودن دور است: سه‌چهارم ایمیل‌های دریافتی، ناخواسته هستند و ما در حال هدر دادن وقت خود برای ایمیل‏های کم‌اهمیت‌‌تر هستیم. اما ایمیل هم‌چنان قاطر چموش عصر اطلاعات باقی می‌ماند.



[1]بری گیل، مشاور سرمایه‌گذاری و مدیر بازاریابی محصول شرکت میمکاست است.

انصراف از نظر