ترجمه: عاطفه پاشازاده
بررسی سالانه ایدهها و گرایشهایی که بر کسبوکار تاثیر خواهد گذاشت:
دانکن واتز میگوید، افراد عادی و نه «بانفوذ» هدایت اپیدمیهای اجتماعی را برعهده دارند. یوشیتو هوری پیشبینی میکند، کارآفرینان جوان ژاپنی کارآفرینان هند و چین را تحتشعاع قرار خواهند داد. فردریک دالاس، کورالی دامی و دیوید دوبوآ، نامهایتجاری را پیشنهاد میکنند که مثل هری پاتر همراه با مشتریان بزرگ میشوند. مایکل شراگ، منافع نهفته در فرمولهای فراموششده ریاضی را افشا میکند. هری هاتسون و باربارا پری، امید را به مدیریت بازمیگردانند. اریک فونهیپل، درباره دانمارک و نوآوری كاربرمدار بهعنوان یک اولویت ملی صحبت میکند. لیندا استون، نوعی عقبنشینی نسبت به اعتیاد به کاربرد تلفنهمراه مییابد. مایکل مانکینز، راهی برای بهرهبرداری از نقدینگی مازاد پیشنهاد میدهد. آپ دایکسترهویس، بر تامل روی مسئله صحه میگذارد. رابرت اکلس، لیو واتسون و مایک ویلیس، درباره یک استاندارد نرمافرازی جدید صحبت میکنند که تولید، تلفیق و تحلیل اطلاعات را سادهتر میکند. جفری وست، با این باور قدیمی که کوچکتر نوآورترند مخالفت میکند. کارن فریزر، نسبت به مشتریان بهظاهر وفاداری هشدار میدهد که ممکن است به دلایل اخلاقی شما را رها کنند. فیلیپ لانگمن، بازگشت خانوادههای پرجمعیت مردسالار و تاثیر آنان بر راهبرد بازاریابی را پیشبینی میکند. راشی گلیزر، تاثیرات فرهنگیاجتماعی و کسبوکاری نانوتکنولوژی را شرح میدهد. یوکو ایشیکورا، شرکتهای جهانی را به «تفکر محلی» دعوت میكند. کلاوس کلاینفلد و اریک راینهارت، ظهور فناوری تصویربرداری و بیوتکنولوژی و مزایای آنها را برای مراقبتهای پزشکی شرح میدهند. کریستوفر مایر، توصیه میکند قبل از شبکهسازی بر هدف آن متمرکز شوید. چارلز موریس، میگوید هزینه مراقبتهای بهداشتی در حال کاهش است، اما مصرف در حال افزایش است. کلی شرکی، نشان میدهد چرا پروژههای منبع باز با وجود شکست پیروز میشوند. دیوید واینبرگر، ادعا میکند مسئولیتپذیری به توهم مسئولیتگرایی تبدیل شده است.