گروه محصولات

عنوان مقاله: ایده های شگرف برای سال 2007

گزيده مديريت 70

ترجمه: عاطفه پاشازاده

بررسی سالانه ایده‏ها و گرایش‏هایی که بر کسب‏وکار تاثیر خواهد گذاشت:

 دانکن واتز می‏گوید، افراد عادی و نه «بانفوذ» هدایت اپیدمی‏های اجتماعی را برعهده دارند. یوشیتو هوری پیش‏بینی می‏کند، کارآفرینان جوان ژاپنی کارآفرینان هند و چین را تحت‌شعاع قرار خواهند داد. فردریک دالاس، کورالی دامی و دیوید دوبوآ، نام‏های‌تجاری را پیشنهاد می‏کنند که مثل هری پاتر همراه با مشتریان بزرگ می‏شوند. مایکل شراگ، منافع نهفته در فرمول‏های فراموش‌شده ریاضی را افشا می‏کند. هری هاتسون و باربارا پری، امید را به مدیریت بازمی‏گردانند. اریک فون‌هیپل، درباره دانمارک و نوآوری كاربرمدار به‏عنوان یک اولویت ملی صحبت می‏کند. لیندا استون، نوعی عقب‏نشینی نسبت به اعتیاد به کاربرد تلفن‌همراه می‏یابد. مایکل مانکینز، راهی برای بهره‏برداری از نقدینگی مازاد پیشنهاد می‏دهدآ‏پ دایکسترهویس، بر تامل روی مسئله صحه می‏گذارد. رابرت اکلس، لیو واتسون و مایک ویلیس، درباره یک استاندارد نرم‏افرازی جدید صحبت می‏کنند که تولید، تلفیق و تحلیل اطلاعات را ساده‏تر می‏کند. جفری وست، با این باور قدیمی که کوچک‌تر نوآور‏ترند مخالفت می‏کند. کارن فریزر، نسبت به مشتریان به‏ظاهر وفاداری هشدار می‏دهد که ممکن است به دلایل اخلاقی شما را رها کنند. فیلیپ لانگمن، بازگشت خانواده‏های پرجمعیت مردسالار و تاثیر آنان بر راهبرد بازاریابی را پیش‏بینی می‏کند. راشی گلیزر، تاثیرات فرهنگی‌اجتماعی و کسب‏وکاری نانوتکنولوژی را شرح می‏دهد. یوکو ایشیکورا، شرکت‏های جهانی را به «تفکر محلی» دعوت می‌كند. کلاوس کلاینفلد و اریک راینهارت، ظهور فناوری تصویربرداری و بیوتکنولوژی و مزایای آن‏ها را برای مراقبت‏های پزشکی شرح می‏دهند. کریستوفر مایر، توصیه می‏کند قبل از شبکه‏سازی بر هدف آن متمرکز شوید. چارلز موریس، می‏گوید هزینه مراقبت‏های بهداشتی در حال کاهش است، اما مصرف در حال افزایش است. کلی شرکی، نشان می‏دهد چرا پروژه‏های منبع باز با وجود شکست پیروز می‏شوند. دیوید واینبرگر، ادعا می‏کند مسئولیت‏پذیری به توهم مسئولیت‌گرایی تبدیل شده است.

 

انصراف از نظر