گروه محصولات

عنوان مقاله: ایده بان: اعتماد به شرکت ها: کم همان طور که انتظار می رود

گزيده مديريت 105

By Michael Segalla

نوشته: مایکل سگالا

ترجمه: سارا پنجی زاده

در دوران رکود بازار، یعنی در زمانی که اخراج‌ها و دیگر تغییرات راهبردی ناگهانی ضروری می‌شوند، اعتماد و وفاداری کارکنان به‌طور طبیعي کاهش می‏یابد. نتایج اولیه حاصل از پژوهش‏های در حال انجام نگارنده درباره این موضوع حاکی از آن هستند که همراه با رکود اقتصادی اخیر نیز مشکل اعتماد پیش آمده است. داده‏های حاصل از نظرسنجی‏هایی در سال 2009 (شامل پاسخ‏های بیش از هفتصد مدیر از ده‏ها کشور) نشان می‏دهند کارکنان بی‏اعتمادی نگران‏کننده‏ای نسبت به شرکت متبوع و ريیس مستقیم خود دارند. در این‌جا برخی نكات برجسته ذكر مي‌شوند‏.

انصراف از نظر