گروه محصولات

عنوان مقاله: داستان موفقیت: ایجاد زنجیره تامین دوستدار محیط‌زیست

گزيده مديريت 191

By Fredric Cumenal

نوشته: فردریک کامنال

ترجمه: امیرحسین شیوازاد

یک‌پارچگی عمودی، مزیت رقابتی عمده در تیفانی، به دو دلیل تثبیت شده است: باور عمیقی که خانه‌های بزرگ مد باید طراحی‌های خاص خود را تولید کنند و دیگر باور هم‌تراز آن که قابلیت ردیابی الماس، بهترین وسیله برای تضمین مسئولیت‌های اجتماعی و زیست‌محیطی است.
تمرکز تیفانی بر پایداری زیست‌محیطی 25 سال قبل، در وضعیت رشد آگاهی‌ها در خصوص مواد شیمیایی سمی مورد استفاده در استخراج فلزات گران‌بها و نیز «الماس‌های غیرقانونی» در کشورهای در حال نزاع آغاز شد. از آن زمان این شرکت به پیشگام صنعت در توجه به نگرانی‌های زیست‌محیطی و حقوق بشر تبدیل شده است. کدی میکروسکوپی با لیزر روی سنگ‌های این شرکت حک می‌شود که نشانگر منشا آن است. در نتیجه تیفانی می‌تواند از سلامت زنجیره تامین الماس خود اطمینان حاصل کند

انصراف از نظر