ترجمه: عاطفه پاشازاده
الیزابت وارن و املیا تاگی میگویند، اعتبارات مصرفکننده هم باید مثل محصولات دیگر امنیت داشته باشد. پل کولیر و ژانلوییس وارنهولز، آفریقا را محیطی مناسب برای سرمایهگذاری معرفی میکنند. امی کادی میگوید، صمیمیت و توانایی تناقضی باهم ندارند. جان سویوکلا میگوید، در بحبوحه بحران مالی، روش استقراض همتابههمتا ظهور میکند. نوآ گلدستین قدرت فشار اجتماعی در جهتدهی به رفتار مشتریان را شرح میدهد. ریموند فیسمن درباره ایجاد یک آزمایشگاه اقتصاد قانونی بر اساس مدل اینترپل صحبت میکند. پل سافو نسبت به فرار مغزها از ایالاتمتحده هشدار میدهد. ژانین بنیوس و گانتر پولی درباره منافع نوآوری مبتنی بر طبیعت صحبت میکنند. پیتر شوارتز این پندار غلط را زیر سوال میبرد که دمای جهان کاهش مییابد. نیکولاس کریستاکیس نشان میدهد نفوذ فردی در سه رده وجود دارد و بعد از آن زایل میشود. مایکل نورتون میگوید، تلاش باعث اغراق درباره نتایج میشود. مارچلو سوارز اوروزکو، میلیونها مهاجر را سفیرانی برمیشمارد که نامهای تجاری را در وطنشان معرفی میکنند. یان برمر و خوان پوجادا، افزایش نفوذ سرمایهداری دولتی در چهار بخش صنعتی را نشان میدهد. استیو جوستون، از روشی بامزه برای ترغیب سلولهای مغز استفاده میکند. لیو مککرری، روش دو معمار ماجراجو را در استفاده از تزئینات داخلی منزل برای مبارزه با مرگ توضیح میدهد. هدف آنها مقابله با زوال ناشی از راحتی فیزیکی است. تام ایلوب وبسایت معنایی را توضیح میدهد: انقلابی آرام که بهسرعت اینترنت را تغییر خواهد داد. آلکس پنتالد، درباره منافع ترکیب دو شبکه اجتماعی مختلف حرف میزند. توماس داونپورت و بالا آیر، برونتامینی فرایند تصمیمگیری را بررسی میکنند. گوردیپ سینگپال و ریتا گانتر مکگراث درباره عواقب ضبطکردن جلسات کسبوکاری صحبت میکنند. استنلی ویلیامز، یک سیستم عصبی مرکزی را برای زمین تصویر میکند...