گروه محصولات

عنوان مقاله: ايده بان: چه زماني به تنهايي و چه زماني با كمك شركت‌هاي ديگر نوآوري كنيم؟

گزيده مديريت 107

ترجمه: آناهيتا خزاعی

در پاسخ به اين پرسش كه آيا شركت‌هاي ديگر را در فعاليت‌هاي مربوط به نوآوري خود مشاركت دهيد يا خير، به دنبال يك پاسخ ساده بله يا خير نباشيد. بر اساس مدل رياضي جديدي كه توسط استيو آلميرال از دانشكده کسب‌وکار اِسید و رومان كاسادسوس‌ماسانل از دانشكده کسب‌وکار هاروارد ارائه شده، انتخاب بهترين مسير براي نوآوري به ميزان پيچيدگي محصول مورد نظر بستگي دارد. بر اساس اين مدل، زماني كه پيچيدگي محصول زياد يا بسيار كم است، شركت‌هاي نبايد در نوآوري از مشاركت شركت‌هاي ديگر استفاده كنند. در خصوص محصولاتي با پيچيدگي متوسط انتظار مي‌رود شبكه‌هايي متشكل از شركت‌هاي مختلف، در مقايسه با شركت‌هاي مستقل، به راه‌حل‌هاي بهتري دست يابند
انصراف از نظر