By John A. Quelch/ James E. Austin/ Nathalie Laider-Kylander
نوشته: جان کئلچ و جیمز آستین و ناتالی لیدر کایلندر
ترجمه: اشرف بیات پور
ارزش یك نامتجاری معتبر چهقدر است؟ بیشتر شركتها باید بر این نكته اتفاقنظر داشته باشند كه نامتجاری، مهمترین سرمایه نامشهود ایشان است. لیكن در دنیای سازمانهای غیرانتفاعی هم باید به ارزش یك نامتجاری معتبر كاملاً توجه كرد. سازمانهایی همچون عفو بینالملل، كمیته بینالمللی صلیبسرخ، صلح سبز و صندوق جهانی حمایت از حیاتوحش كه از حیث اعتبار نامتجاری در رده بالایی قرار دارند، تقریباً هیچ هزینهای بابت ایجاد نامتجاری خود متحمل نشدهاند و تلاشی هم جهت استفاده از قدرت نفوذ نام خود نیز نكردهاند.