گروه محصولات

عنوان مقاله: اندیشه های نو : گذاردن پا جای پای بزرگان

گزيده مديريت 28

ترجمه: مهرزاد غنی پور

بروس چیزنBruce Chizen با دیگر مدیران عامل شركت‌هایی كه با تكنولوژی سروكار دارند، فرق می‌‌كند. او در سال 1994 با داشتن تجربة بازاریابی در مَتل، Mattel مایكروسافت و كلاریس، رییس یكی از بخش‌های شركت اِدوبی Adobe (تولیدكننده نرم‌افزار) شد و سپس سمتش به معاون مدیر بخش محصولات و بازاریابی ارتقا یافت. اما در سال 2000 هنگامی كه به‌جای بنیانگذاران مشهور اِدوبی، جان وارناك John Warnock و چاك جِسك، Chuck Geschke آمد، بیشتر به‌خاطر اصرار آنها بود تا بلندهمتی خودش. او كه برای نخستین بار مدیرعامل شده بود، با افرادی روبه‌رو شد كه تردید داشتند او زمینة فنی لازم را برای پیش‌بردن اِدوبی داشته باشد. در مصاحبة گاردینر مورس، خبرنگار مجلة هاروارد بیزینس ریویو با چیزن، او شرح داد كه چگونه تمام تلاشش را صرف كرده است و چگونه با فروتنی توانسته است كاركنان را مجاب كند.

انصراف از نظر