By Rajesh Sethi / Daniel C. Smith / C. Whan Park
نوشته: راجیش ستی و دانیل اسمیت و وان پارک
ترجمه: عاطفه پاشازاده
مطلب همان داستان آشنای همیشگی است: حذف ناگهانی تیمی كه هزاران موفقیت كسب كرده است. مورد فرضی سیریالكو CerealCo را در نظر گیرید. این شركت از طریق عرضة محصولات كمقند و تعهد به بهبود مستمر محصول، در بازار خوراك صبحانه جای پایی برای خود باز كرده است. در حال حاضر، مدیران ارشد آن سعیمیكنند موفقیت خود را در تولید تنقلات مضاعف كنند. مدیران سریالكو با علم بر ناتوانی بخش بازاریابی خود در عرضة محصولات تقلیدی به بازار پررقابت تنقلات غذایی، تیم فراوظیفهای توسعه محصول را مجدداً با همان مسئولیت قبلی در گسترش نام تجاری شكل دادند. وظیفه اصلی این گروه نوآوری است. یعنی ابداع تنقلات غذایی بینظیری كه بتواند با تمایز كامل و گیرایی، سهم بازاری در خور را بهچنگ آورند.