By Benjamin Edelman
نوشته: بنیامین ادلمن
ترجمه: مهدی زارع
بازاریابان بهمرور ميآموزند که در دنیای تبلیغات اینترنتی، واقعیات با آنچه میبینند تفاوت بسیاری دارد و متقلبان آنقدر سریع و با تردستي عمل میکنند که ممکن است آني تمام بودجه تبلیغاتیتان ناپديد شود. یکی از شبکههای تبلیغاتی که بهتازگی بررسي كردهام دریافته بود حداقل چهارده درصد از تبليغات برخطش یا به دلیل تقلب بیتاثیر شده یا برخلاف خطیمشی آن بوده است.
با شناسایی دامهای موجود میتوان معياري براي حفاظت پيشنهاد کرد. تبلیغکنندگان باید تلاشهاي خود را براي اثبات هويت شريكان تبليغاتی مضاعف كرده و در سنجش اثربخشی تبلیغات تردید كنند، چرا که ميتوانند در عين دقيقبودن، کاملا غلط باشند.