گروه محصولات

عنوان مقاله: اندیشه های نو : معرفی كتاب

گزيده مديريت 42

By John landry

ترجمه: عطیه بطحایی

مایكروسافت پس از ضربه‌های ناشی از قوانین ضدتراست و رسیدن تدریجی محصولات اصلی خود به دوران بلوغ،راهی جز فاصلهگرفتن از رویكرد بی‌پروایانهروزهای آغازین خود نداشت.اسلاتر، روزنامهنگاری كه به دلیل تسلط فوقالعادهاش به موضوعات وخلق چهر‌ه‌های دوستداشتنی از شركت‌ها مشهور است، در بیش‌تر صفحات كتاب به توضیح چگونگی موفقیت بالمر، مدیرعامل مایكروسافت، در بازآفرینی موفقیتآمیز ساختار و فرهنگ این شركت می‌پردازد.

انصراف از نظر