By Philip Mirvis/ Bradley Googines
نوشته: فيليپ ميرويس
ترجمه: الهه جوادي
یكی از روشهای شناخت شركتهایی كه فقط حرف مسئولیت اجتماعی را میزنند و آنهایی كه عمل میكنند، بررسی عملكرد كاركنانشان در این زمینه است. ممكن است انتظار داشته باشید یك تولیدكننده دارو همچون نووانوردیسك، دارای بیانیه ارزش مملو از چشماندازها و ارزشهای بدیع باشد (همینگونه هم باشد). اما این شركت به كاركنانی هم نیاز دارد كه حداقل یك روز در سال با افراد دیابتی (بیمار، پرستار یا متخصص سلامتی) ارتباط برقرار كرده و اوقاتی را با آنها سپری كنند و سپس پیشنهادهایی در جهت پیشرفت كسبوكار شركت ارائه دهند. بهعلاوه، گروهی سی تا چهل نفره از مددكاران با همه بخشها و كاركنان در یك دوره سهساله ملاقات كنند تا از انطباق اقدامات و تصمیمات آنها با ارزشهای نووانوردیسك اطمینان حاصل كنند.