گروه محصولات

عنوان مقاله: اندیشه های نو: خرسندی کارکنان برای راضی ‌کردن مشتریان کافی نیست

گزيده مديريت 96

By Rosa Chun/ Gary Davis

نوشته: روزا چان و گري ديويس

ترجمه: مهرناز اخوت

کسب‌وکارهاي خدماتی برای تسخير قلب مشتریان، نیازمند کارکنان متعهدی هستند که شور و اشتیاق خود را فعالانه به مشتریان منتقل می‌سازند. این عقیده که رضایت کارمند به‌سادگی تسری یافته و شرکت را منتفع می‌سازد، خیالی خام است.

تاکید بر این‌که کارمند خشنود مساوی مشتری خشنود است، در بیانیه‌های رسالت و بازاریابی تعداد زیادی از سازمان‌هاي خدماتي، از سازمان‌های بزرگ دولتی تا کسب‌وکارهای کوچک و نوپا، ديده می‌شود..
انصراف از نظر