گروه محصولات

عنوان مقاله: اندیشه های نو: تیم یوزپلنگی

گزيده مديريت 7

By Mats Engwall and Charlotta Svensson

ترجمه: شهریار کیهان

فرض كنيد، كار توليد محصولي جديد را كه نياز به پي‌گيري سريع دارد، آغاز نموده‌ايد. مي‌دانيد كه هر ديركردي در روانه كردن محصول به بازار مي‌تواند به بهاي از دست دادن بازاري مهم و رقابتي، تمام شود. شما از بهترين مهندسان و بازاريابانتان يك تيم پروژه تشكيل داده و تمامي منابع و اختيارات لازم براي موفقيت را در اختيار آنان قرار مي‌دهيد. ناگهان، بروز يك مشكل فني كوچك ولي پيچيده ، اعضاي تيم را مشوش مي‌سازد، موجب تاخير در ديگر كارها شده و تمام پروژه را در معرض خطر قرار مي‌دهد.

انصراف از نظر