گروه محصولات

عنوان مقاله: اندیشه های نو : بازاریابی : به هر نام دیگر

گزيده مديريت 44

BY Gardiner Morse

ترجمه:علی‌رضا مددی

خلق یك نام‌تجاری موفق، نیاز به هنر، علم، شانس و اغلب، مقادیر زیاد پول دارد. اِوان موریس در كتاب جدیدش، «از آلتوییدز تا زیما» From Altoids to Zima منشا ده‌ها نام‌تجاری را بررسی می‌كند و بسیاری نام‌های تجاری می‌یابد كه امروزه آشنا و مانوس به‌نظر می‌رسند، ولی در ابتدا نام‌هایی داشته‌اند كه اكنون بدتركیب و ناآشنا می‌نمایند.

انصراف از نظر