By Francesca Golfetto/ David Mazursky
نوشته: فرانچسكا گولفتو و ديويد مازورسكي
ترجمه: پوريا يوسفي
بازاریابی در حال دگردیسی است، زیرا اثربخشی تبلیغات سنتی رو به زوال است. با خبرهترشدن مشتریان، چگونه شركتها میتوانند در مقابل بینامشدن بیامان مقاومت كنند و خود را از رقبا متمایز سازند؟ رویكردی كه بهسرعت رواج مییابد تاكید بر تخصص در كسبوكار، جدای از كیفیت محصول است. چنین بازاریابی مبتنی بر شایستگی بهویژه در روابط كسبوكار با كسبوكار (بی.تو.بی) متقاعدكننده و موثر است، زیرا این روابط درگیر تبادل كالاهایی است كه ارزیابی آنها دشوار یا مستلزم خدمات پس از فروش مستمر است.