گروه محصولات

عنوان مقاله: انديشه هاي نو: ظهور شبكه همكار به همكار

گزيده مديريت 5

By Andrew McAfee

ترجمه: حامد قدوسی

در مدل‌هاي رايج تجارت الكترونيك شركت-با-شركت، دادوستدها از طريق واسطه‌هاي بزرگ و متمركز صورت مي‌گيرد. اين واسطه‌ها دو نقش مهم را ايفا مي‌كنند: تركيب و تسهيل.

در نقش تركيب‌كننده، واسطه‌ها گروه بزرگي از مشتريان متفرق را در يك بازار مجازي گرد هم مي‌آورند و به عنوان تسهيل‌كننده، ابزارهاي نرم‌افزاري و پروتكل‌هاي لازم براي انجام عمليات تجارت الكترونيكي، تبادل اطلاعات، پردازش پيشنهادها و مزايده‌ها و مناقصه‌ها
انصراف از نظر