گروه محصولات

عنوان مقاله: انديشه هاي نو : الگوبرداري خلاق

گزيده مديريت 5

By Dawn Iacobucci and Christie Nordheilm

ترجمه: علی اردوان

درگذشته گفته مي‌شد كه شركت‌ها بايد از فعاليتهاي مشابه در شركت‌هاي خارج از صنعت خويش، الگوبرداري كنند. با همه اين اوصاف، بعيد به نظر مي رسد كه بهترين عملكردهاي يك رقيب يا مجموعه‌اي از رقبا، سبب بهبود سيستم ارايه ارزش شركت گردد.

 بسياري از سازمان‌ها با نحوه مقايسه خود با شركت‌هايي كه فعاليتهاي اصلي آنها مشابه فعاليتهاي شركت خودشان نيست، آشنا نيستند. براي كمك به آنها، ما يك روش آسان براي الگوبرداري خلاق توسعه داده‌ايم. الگوبرداري كه از ديدگاه مشتري نشات مي‌گيرد.
انصراف از نظر