By Jason Magidson / Gregg Brandyberry
ترجمه: آتوسا بروج
همه ميدانند كه بايد به مشترين خود گوش فرادهند و خواستة آنها را دريابند. روزانه، صدها، بلكه هزارها، گروه سنجش تلاش ميكنند تا نيازهاي مشتريان را تشخيص دهند و محصولات يا خدمات متناسب با اين نيازها توليد كنند. ليكن، تعداد كمي از شركتها به طور كامل از اين فرصتها بهرهبرداري ميكنند. چرا؟ چون آنها در اصل از افراد ميپرسند: «چگونه ميتوانيم محصولات يا خدمات خود را مطلوبتر سازيم؟» اين شيوه، در انجام اصلاحات تدريجي به نتيجه خواهد رسيد، اما به ندرت ما را به سمت پيشرفت واقعي هدايت ميكند. در اينجا روشي براي نفوذ در عمق ذهن مشتري معرفي ميشود كه چرخشي هوشمندانه در رويكرد كار ايجاد ميكند.