گروه محصولات

عنوان مقاله: انديشه هاي نو: آن‌چه مشتریان خدمات به‌راستی می‌خواهند

گزيده مديريت 100

By Dave Dougherty/ Ajay Murthy

نوشته: دیود داکرتی

ترجمه: مهرناز اخوت

خدمات برتر مشتریمی‌تواند به هنگام خروج شرکت‌ها از رکود، منبع قدرت برايشان باشد، ولی لازم است مدیران ميزان تغيير عرصه مصرف‌كنندگان را درك كنند. نام‌های[1] تضعيف‌شده، دسترسی آسان مشتريان به اطلاعات فروشندگان و کاهش موانع جابه‌جايي در میان رقبا، باهم تركيب شده‌اند تا محیطي بسیار چالش‌برانگیزتر را برای خدمات ايجاد كنند، فرقي هم نمي‌كند برون‌تامین شده‌باشند يا در داخل ارایه شوند.

انصراف از نظر