By Georg Von Krogh/ Sebastian Raisch
ترجمه: مهدي زارعي
شرکتهای جهاني که به بهترین شکل توانستهاند از طریق نوآوری رشد کنند (در مقابل شرکتهایی که رشد از طريق تملك را دنبال ميكنند) تمايل دارند انرژی خود را بر تعداد محدودی ایده شگرف متمرکز كنند. آنها ابتكارهايي را انتخاب ميكنند که بازار بالقوه بهتری دارند و منابع خود را در مسیر توسعه آنها هدایت میکنند. رهبران باید از اين موضوع خوشحال شوند، زيرا فشار هزینهای زيادي بر آنها وارد ميشود. بدیهی است دنبالکردن دهها نوآوري، ارزانتر از توسعه هزاران نوآوري است. اما لازم هم هست دقت زیادی بهخرج داد تا ایدههای موفق انتخاب شده و به بازار عرضه شوند.