By Arthur Brooks
نوشته: آرتور بروکس
ترجمه: کاوه گنجه
پس از رکود عظیم اقتصادی، اتاقفکر امریکناینترپرایز، باید خیلی جدیتر حتا برای کسب یک دلار به رقابت میپرداخت، آرتور بروکس و همکارانش تصمیم گرفتند تاثیر واقعی این موسسه را به نسلی از خیرین شیفته آمار و ارقام نشان دهند.
محصول امریکناینترپرایز بسیار سرراست است: کتابها، مقالات پژوهشی، مقالههای فکری، حضور رسانهای و غیره. سنجش اثرگذاری این موسسه به معنای اندازهگیری جایگاه رقابتی آن در بازار ایدهها است.
بروکس دو مورد از معیارهای مالی امریکن اینترپرایز را شرح می دهد: چه تعداد مقالههای فکری توسط محققان آن در نشریههای برجسته منتشر میشود و اینکه چند وقت یکبار از پژوهشگران آن جهت شهادت در کمیتههای کنگره دعوت میشود. در مقایسه با چهار رقیب اصلی، امریکناینترپرایز میتواند مدعی انتشار 36 درصد مقالههای فکری بین سالهای 2015 تا 2017 و نیز بیشترین فراخوان در طول سالهای 2009 تا 2017 برای اعلامنظر در کنگره با فاصله زیادی از رقبا شود.