گروه محصولات

عنوان مقاله: انتظارات واقعی مشتریان تجاری

گزيده مديريت 60

By Philip Kreindler/Gopal Rajguru

نوشته: فيليپ کريندلر و گوپال راجگورو

ترجمه: دکتر نجمه‌ سادات موسوی

اکثر فروشندگان به‌دقت در مورد انتظارات مشتریان از محصولاتشان تحقیق می‌کنند، ولی تعداد معدودی به شناسایی انتظارات مشتریان از فروشندگان می‌پردازند. این اشتباه است.

ما به مصاحبه با 120 مدیر فروش در طیف وسیعی از صنایع از داروسازی و خدمات مالی تا مخابرات و نرم‌افزار پرداختیم. از آن‌ها نظرشان را در مورد انتظارات مشتریان از فروشندگانشان جویا شدیم و مشخص کردیم آیا این انتظارات را در استخدام فروشندگان دخالت می‌دهند یا خیر
انصراف از نظر