گروه محصولات

عنوان مقاله: چشم انداز: استفاده‌ واقعی افراد از تلفن همراه

گزيده مديريت 141
ترجمه: اسداله باسمچی

 برای بازاریابان، فکر دسترسی به خریداران از طریق گوشی‌های هوشمند آن‌ها اغواکننده است. ولی تلفن‌همراه به معنای دسترسی همیشگی نیست. داده‌های جدید نشان می‌دهند 68 درصد استفاده مصرف‌کنندگان گوشی‌‌های هوشمند در خانه اتفاق می‌افتد و بیش‌ترین فعالیت کاربران گوشی‌های هوشمند نه خرید و نه در شبکه‌‌های اجتماعی، بلکه مشغول‌شدن به چیزی است که محققان شرکت‌های بي.بي.دي.او و اِي.او.ال آن را «وقت شخصی»[1] نام‌گذاری کرده‌اند.

 
هفت انگیزه اولیه

دلایل استفاده مصرف‌کنندگان از گوشی‌ هوشمند را می‌توان در اهدافی طبقه‌بندی کرد که آن‌ها را همراه با متوسط زمان صرف‌شده (به دقیقه) و درصد تعامل‌های اختصاص‌یافته به هر کدام آورده‌ایم.



[1]me time

انصراف از نظر