نوشته دینا مولیگان
ترجمه دکتر مهسان زارع
هنگامی که در اکتبر 2012 توفان سَندی رخ داد، هزاران نفر از کارکنان شرکت بیمه گاردین در نیویورک و نیوجرسی تحت تاثیر قرار گرفتند و دفتر مرکزی شرکت با حدود دو متر آب پر شد. دو روز بعد، همه کارکنان شرکت در دسترس قرار گرفتند، برخی در هتل مستقر شدند، به برخی ژنراتور برق داده شد و گاردین صندوقی برای جبران خسارتهای کارکنان ایجاد کرد. این تجربه به مولیگان آموخت که باید از همیشه بیشتر تفکر بلندمدت داشته باشد: همه چیزهایی که ممکن است اشتباه پیش بروند چه هستند و شرکت چگونه میتواند خود را در برابر آنها محافظت کند؟ اگر گاردین آماده مواجهه با مشکلات و اتفاقات جدید بود چه اتفاقهایی نمیافتاد؟ فناوری به اولویت اصلی شرکت تبدیل شد: شرکت بسیاری از نرمافزارها را به فضای ابری منتقل کرد و ابزارهای بهرهوری را نو کرد. یک عملیات تجزیهوتحلیل دادهها را از ابتدا ایجاد کرد و کارشناسان آمار را برای تحلیلگری آموزش داد. دورکاری در گاردین معمول شد و رهبران گاردین دو موضوع مهم دیگر را برای سازمانها پیشبینی کردند: تنوع، عدالت و فراگیری و کار موقت.