گروه محصولات

عنوان مقاله: از حاشیه به متن

گزيده مديريت 205

آیا یک شرکت بیسکویت ترد برنجی ژاپنی می‌تواند از قفسه‌ خوراک آسیایی به ردیف تنقلات تغییر مکان دهد؟
‌By Elie Ofek
ترجمه نگین اعرابی دهج 
یادداشت‌های کلاسی موردکاوی
شرکت‌های کالاهای بسته‌بندی‌شده که به‌دنبال رشد بین‌المللی هستند، چندین گزینه دارند: ایجاد یک شعبه خارجی برای فروش کالا در خارج از کشور؛ تثبیت یک شناسه جدید برای بازار جدید؛ تملک یک شناسه محلی؛ شراکت با یک شرکت محلی برای توزیع و بازاریابی یا تولید برای یک شرکت محلی تحت شناسه خود (توسط یک تولیدکننده‌ قراردادی یا تحت یک معامله شناسه اختصاصی).
انصراف از نظر