ترجمه: دکتر علی سینا قدس
بسیاری از شرکتها در عمل به داشتن ماموریت اعتنا نمیکنند: هدفی که فراتر از حداقل نتایج است. یک پژوهش جدید تلاش کرده رابطهای میان درگیرشدن کارکنان در ماموریت سازمان و عملکرد مالی آن پیدا کند. محققان این پژوهش توسط «موسسه بهترین جا برای کار» بیش از 450هزار پاسخنامه را از کارکنان 429 شرکت آمریکایی در پاسخ به این پرسش که آیا کارشان معنادار و هدفمند است، جمعآوری کردند. این پژوهشگران مینویسند: «هدف واقعی یک شرکت میتواند بسیار متفاوت باشد. چیزی که برای تحقیق ما اهمیت دارد این است که کارکنان روی هدفی فراتر از بیشینهسازی سود تمرکز میکنند.»