By Steven Rogelberg
نوشته: استیون روگلبرگ
ترجمه: دکتر اکبر حسن پور و ساره ابراهیمی
مطالعات نشان میدهند رهبران همواره جلسات خود را بسيار مطلوب و حتا مثبتتر از شركتكنندگان ارزيابي میكنند. زماني كه رهبران فرض میکنند جلساتشان خوب پیش میرود، تمایل کمتری به بازخوردهای معتبر داشته و کمتر بهدنبال جستوجوی فرصتهایی برای بهبود هستند. در نتيجه، موضوعات نااميدكنندهاي كه معمولا شركتكنندگان در نظرسنجي ابراز میكنند (مانند دستورجلسات نامربوط و بیفایده، بيش از حد زمانبر بودن، و در نهايت فقدان تمركز بر يك موضوع) باعث نارضایتی و گسستگی آنها از جلسه میشود.
این مقاله به مدیران کمک میکند یاد بگیرند مشکلات جلسات خود را تشخیص داده، بهتر آمادهسازي و آسانسازي کنند و بهدنبال بازخورد برای بهبود مهارتهای خود باشند.