By Monika Hamori
نوشته: مونیکا هاموری
ترجمه: یحیی یحیایی
شرکتها میگویند خواهان این هستند که کارکنانشان یاد بگیرند و رشد پیدا کنند، اما در عمل با آموزش ناکافی مواجه هستند. در مطالعه اخیر از بین 1481 نفر از فراگیران شاغل، بیش از یکسوم آنها گفتند در دوازده ماه گذشته هیچ آموزشی از شرکتهای خود دریافت نکردهاند. در عوض، بسیاری از آنها مهارتهای کاری را از طریق دورههای آموزشی برخط عمومی و معمولا بدون اطلاع یا حمایت کارفرماهای خود کسب میکنند. این موضوع حاکی از یک فرصت استفادهنشده برای شرکتها در بهرهبرداری از تلاشهای کارکنان در خدمت اهداف سازمانی است.
افرادی که میخواهند در کار خود بهتر شوند، خود اقدام برای آن میکنند.
مدیران میتوانند با فراهمکردن زمان مطالعه و راهنمایی غیررسمی، قبل و در طول دورههای آموزشی به اعضای تیم کمک کنند یادگیری خود را با توجه به کلیه عوامل مربوط جلو ببرند. برگزاری دورههای آموزشی توسط کارکنان برای یکدیگر کمک میکند مرتبط بودن و کیفیت ارتقا یابد. پیگیری به اتمامرساندن دوره آموزشی ارزش یادگیری را تقویت میکند و در عین حال احتمال اینکه افراد به دورههای خود بچسبند، را افزایش میدهد.