گروه محصولات

عنوان مقاله: ایده بان: آن چه غرب درباره چین درک نمی کند

گزيده مديريت 121
By George Stalk/ David Michael

نوشته: جورج استالک و دیوید مایکل

ترجمه: ندا سراج

اقتصاد صادرات‌محور چین بسیار سریع‌تر از تصور اکثر شرکت‌ها جای خود را به بازار مشتری‌مدار می‌دهد. چگونه باید با آن کنار آمد.

در تصور بسیاری از مدیران از چین، یک کشتی باربری است که انبار و عرشه آن مملو از کارتون‌های اسباب‌بازی، پوشاک، گوشی‌های آیفون و کالاهای دیگری است که برای مصرف‌کنندگان بازارهای جهان آماده شده‌اند که جمعیت آن‌ها موتور اقتصاد چین را روشن می‌کند.



[1] . جورج استالک، مشاور ارشد و یکی از اعضای گروه مشاوره بوستون است. دیوید مایکل، عضو ارشد بی.سی.جی و رییس فعالیت‌های جهانی‌سازی سازمان است.

انصراف از نظر