By Peter Cappelli/ Harbir Sing/ Jitendra Singh/ Michael Useem
نوشته: پیتر کاپلی، هاربیر سینگ، جیتندرا وی. سینگ و مایکل یوسیم
ترجمه: مهرناز اخوت
چگونه بهترین شرکتهای هندی از طريق سرمایهگذاری روی كاركنان، عملکرد را بهبود ميبخشند.نوشته پیتر کاپلی، هاربیر سینگ، جیتندرا وی. سینگ و مایکل یوسیمترجمه مهرناز اخوتوینیت نایار، مدیرعامل اچ.سي.ال، شرکت غولآسای خدمات فناوری اطلاعات هندوستان، دوست دارد همهچيز را بههم بريزد. نایار در پاسخ به این پرسش که آرزو دارد بزرگترین میراث او براي پنج سال بعد چه باشد، در کمال آرامش پاسخ داد: «دفتر مدیرعامل را خراب ميكردم.» او تلاش بسیار زیادی براي تحقق شعار نشاطانگیز شرکت، «اول، کارمند، دوم، مشتری» كرد: ایدهای که صداي بسیاری از مدیران را درآورد. او از كاركنان دعوت کرد روسا و روسای روسای خود را ارزیابی کنند؛ سپس ارزیابی خود را از طریق شبكه داخلي (اینترانت) شرکت برای مشاهده همه فرستاد و مصرانه از دیگران خواست از روش او پیروی کنند.نایار چه در سر دارد؟