نوشته: سوادا مارکاریان و بهاره جلالوند
مديران چگونه بايد با كاركنان خشمگين برخورد كنند تا فضاي مثبت سازمانها حفظ شود؟
در هر سازماني شرايطي پيش ميآيند كه باعث خشم و نارضايتي كاركنان ميشوند. در اين شرايط گاهي تمام ملاحظات كنار رفته و كاركنان با خشم با مديران رودررو ميشوند. روانشناسان معتقدند بيشتر مديران در اين شرايط از كلمهها، عبارتها و روشهايي استفاده ميكنند كه نه تنها باعث آرامش كاركنان نميشوند، بلكه اوضاع را بدتر ميكنند. توصيه ميشود هنگام مواجهه با كاركنان خشمگين، خودتان خشمگين نشويد، بلكه با دقت به حرفهايشان گوش دهيد، خود را مشتاق حل مساله نشان دهيد، به شواهد دقت كنيد، با كمك آنها مشكلات را حل و سپس برنامه غربالگري را تدوين كنيد تا آرامش را به شركتتان برگردانده و آن را حفظ كنيد.