سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

دنبال فرصتي باشيد كه با كلام خود ديگران را بالا ببريد. چه بسا كه كلام شما زندگي آن ها را دگرگون سازد..(جان ماكسول)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : دنیای پیچیده مصرف ‏کننده سبز

Article Title: The Elusive Green Consumer
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
دنیای پیچیده مصرف ‏کننده سبز
The Elusive Green Consumer
Katherine White/ David Hardisty/ Rishad Habib
نوشته کاترین وایت، دیوید هاردیستی و ریشاد حبیب
ترجمه اشکان فلاحتکار
سازمان‏ هایی که محصولات پایدار ارائه ‏می‏کنند با یک تناقض آزاردهنده رو‏به‏ رو هستند: بیش‏تر مصرف‏ کنندگان نگرشی مثبت در قبال محصولات و خدمات دوستدار محیط ‏زیست ابراز می‏کنند، اما عموما تمایلی به پرداخت هزینه برای آن ندارند. نویسندگان مقاله سال‏ها مشغول مطالعه نحوه تشویق رفتار پایدار بوده ‏اند که این شامل انجام آزمایش‏ های خودشان و همچنین بازبینی پژوهش‏ هایی در زمینه‏ های بازاریابی، اقتصاد و روانشناسی بوده است.
خبر خوب این است که دانشگاهیان درباره این‏که چگونه رفتار مصرف‏ کننده را با ترجیحات ابرازشده آن‏ها هماهنگ کنند، بسیار آموخته ‏اند. با تحلیل این یافته‏ ها، نویسندگان پنج رویکرد یافته‏ اند که شرکت‏ها باید آن‏ها را در نظر داشته باشند: استفاده از تاثیرگذاری اجتماعی، شکل‏ دهی عادات خوب، اهرم‏ کردن اثر دومینویی، تصمیم‏ گیری درباره مخاطب قراردادن ذهن یا قلب افراد، طرفداری از تجربه در مقابل مالکیت.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network