سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

اعتمادورزی برای برد، در هر بازی زندگی ضروری است..(روزابت کانتر)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : مَدتک؛ فناوری در خدمت مدیران بازاریابی و تبلیغات

Article Title:
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
مَدتک؛ فناوری در خدمت مدیران بازاریابی و تبلیغات
نوشته ياسر نثاري

مَدتک واژه‌ای است که در سال 2015 توسط دیوید راب متخصص حوزه بازاریابی و تبلیغات به‏ وجود آمد. مَدتک تلاقی بین تبلیغات، بازاریابی و فناوری را نشان می‌دهد. اگر بخواهیم در مورد چرایی خلق این واژه سخن بگوییم باید در ابتدا گفت که این واژه در اصل از تلفیق مارتک –و اَدتک –به‌‏وجود آمده است. در همین راستا باید مهم‏ترین دلیل خلق این واژه را کم‏رنگ شدن فاصله میان اَدتک و مارتک بدانیم. با این تفاسیر می‌توان مَدتک را فرزند این‏دو دانست که به ‏کمک کسب‌وکارهای دنیای امروز آمده است. با نزدیکی دو حوزه پراهمیت اَدتک و مارتک، بازاریابان و تحلیلگران با توان بیش‏تری می‌توانند مشتریان را در کانال‌های ارتباطی رصد کرده و مورد بررسی قرار دهند؛ از این ‏روی به‏ شناخت بهتر و ‏بیش‏تری دست یافته و در نهایت موفقیت‌های مالی بیش‏تری را برای کسب‌وکار به ارمغان خواهند آورد.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network