سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

جست‌و‌جوی نوآوری محکوم به شکست است، مگر آن‌که مدیرانی که به‌دنبال آن هستند زمانی را صرف یادگیری از گذشته کنند..(روزابت موس کانتر)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : دهه هفتادی‏‏‏‏‏ ها: کارمندانی شبیه مشتری

Article Title:
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
دهه هفتادی‏‏‏‏‏ ها: کارمندانی شبیه مشتری
نوشته دكتر بهزاد ابوالعلائي
در دنیای مدیریت، سبک‏‏‏‏‏ها و روش‏‏‏‏‏های مختلف و توصیه‏‏‏‏‏ ها و ایده‏‏‏‏‏ های متنوع و گاهی متضادی وجود دارد که هر یک از آن‏ها و به نوعي همه آن‏ها تحت شرایط خاصی درست هستند و به‏ كارگيري آن‏‏‏‏‏ها موثر واقع مي‏‏‏‏‏شود و ما و سازمان ما را موفق می‏‏‏‏‏کنند. هنر مدیران این است که این شرایط را بفهمند و از بین این همه روش و سبک، بهترین و مناسب ‏‏‏‏‏ترین را بیابند و به‏ کار بگیرند. يكي از اين شرايط اهداف، انتظارات و ارزش‏‏‏‏‏هاي كاري هستند كه از نسلي به نسل ديگر تفاوت اساسي دارند. بنابراين همين تفاوت‏‏‏‏‏ها، الزامات مختلفي را از نظر سبك انگيزش، هدايت و مديريت مي‏‏‏‏‏ طلبند كه مديران بايد مدنظر داشته باشند. به ‏طور يقين واحد منابع انساني به ‏عنوان متولي اصلي فرايندهاي منابع انساني بايد متناسب با شرايط در ابتكارات خود براي مديريت موثر سرمايه‏‏‏‏‏ هاي انساني بازانديشي كند. در اين مقاله با اقتباس از دنياي بازاريابي تلاش شده است همسو با نيازها و نگرش‏‏‏‏‏هاي نسل جديد كاركنان كه از آن‏ها به ‏عنوان «دهه هفتادي» ياد مي‏‏‏‏‏شود رهنمودهايي به مديران منابع انساني ارائه شود.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network