سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

زندگی خود پروژه‌ایست تعریف نشده که تنها خردمندان می‌توانند با خردورزی، آن را تعریف کنند و به سامان آورند.

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : توزیع و پخش مویرگی

Article Title:
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
توزیع و پخش مویرگی
در جدال برای بقا ازگذشته تا هنوز
نوشته علی عیاری


سابقه فعالیت شرکت‏های پخش مویرگی در توزیع و فروش محصولات مصرفی تند گردش در ایران به دهه‏ها قبل برمی‏گردد. برای درک اهمیت صنعت پخش کافی است که بدانیم طبق اطلاعات مندرج در مقاله‏ای در شهریور 95 در روزنامه دنیای اقتصاد ۱۰۰درصد داروی کشور و ۷۰درصد مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، شوینده‌ها و... توسط شرکت‌های پخش در سرتاسر ایران توزیع می‌شود، بنابراين رشد یا سردرگمی این صنعت بی شک در حیات سایر بنگاه‏های اقتصادی تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. حیات شرکت‏های توزیع و پخش مویرگی را می‏توان به چهار مرحله‏ی "رشد و شکوفایی"‏، " بازگشت به گذشته"‏، " رشد مجدد" و " تلاطم" تقسیم نمود.
در این مقاله ضمن تشریح شرایط حاکم بر این مراحل به چالش‏های مطرح در آن نیز پرداخته شده است. در ادامه با تمرکز بر دوران جاری به تهدیدها و فرصت‏های موجود پرداخته شده و در پایان به راه‏کارهای بقا به تفکیک شرکت‏های بزرگ سراسری شبه دولتی یا وابسته به دولت، شرکت‏های بزرگ یا متوسط بخش خصوصی سراسری و شرکت‏های پخش مویرگی منطقه‏ای اشاره شده است.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network