سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

شرکت‌ها به‌جای ممنوعیت هر تخلف جزئی به مدیرانی نیاز دارند که به‌جای نگرانی درباره رعایت مقررات، دلواپس تیم و فرهنگ‌سازی در میان آنان باشند..(مایکل چرکاسکی)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : توزیع و پخش مویرگی

Article Title:
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
توزیع و پخش مویرگی
در جدال برای بقا ازگذشته تا هنوز
نوشته علی عیاری


سابقه فعالیت شرکت‏های پخش مویرگی در توزیع و فروش محصولات مصرفی تند گردش در ایران به دهه‏ها قبل برمی‏گردد. برای درک اهمیت صنعت پخش کافی است که بدانیم طبق اطلاعات مندرج در مقاله‏ای در شهریور 95 در روزنامه دنیای اقتصاد ۱۰۰درصد داروی کشور و ۷۰درصد مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، شوینده‌ها و... توسط شرکت‌های پخش در سرتاسر ایران توزیع می‌شود، بنابراين رشد یا سردرگمی این صنعت بی شک در حیات سایر بنگاه‏های اقتصادی تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. حیات شرکت‏های توزیع و پخش مویرگی را می‏توان به چهار مرحله‏ی "رشد و شکوفایی"‏، " بازگشت به گذشته"‏، " رشد مجدد" و " تلاطم" تقسیم نمود.
در این مقاله ضمن تشریح شرایط حاکم بر این مراحل به چالش‏های مطرح در آن نیز پرداخته شده است. در ادامه با تمرکز بر دوران جاری به تهدیدها و فرصت‏های موجود پرداخته شده و در پایان به راه‏کارهای بقا به تفکیک شرکت‏های بزرگ سراسری شبه دولتی یا وابسته به دولت، شرکت‏های بزرگ یا متوسط بخش خصوصی سراسری و شرکت‏های پخش مویرگی منطقه‏ای اشاره شده است.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network