سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

تاثیر تک‏تک مدیران بر انگیزه کلی کارکنان به‏اندازه تاثیر تک‏تک سیاست‏های سازمانی است..(نیتین نوریا)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : وقتی رسوایی دامن یک سلبریتی تبلیغ‏ کننده را ‏می‏ گیرد

Article Title: When Scandal Engulfs a Celebrity Endorse
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
وقتی رسوایی دامن یک سلبریتی تبلیغ‏ کننده را ‏می‏ گیرد
When Scandal Engulfs a Celebrity Endorse
ترجمه مینا هامون
چهار عاملی که باید واکنش‏ بنگاه‏ ها را هدایت کنند.
در ماه دسامبر سال 2009، بازاریابان شرکت‏ های اکسنچر، ای.تی.اند.تی، گیتورید، جنرال‏موتورز، ژیلت، نایکی، تگ‏هویر و دیگر شرکت‏ ها با تصمیم دشواری مواجه شدند. بعد از گزارش‏ های جنجالی از خیانت تایگر وودز (که با این شرکت‏ها‏ قرارداد تبلیغاتی داشت) و مشاجره لفظی او با همسرش که منجر به تصادف خودرو شد، او گرچه مبهم ولی در منظر عام از رفتار خود عذرخواهی و اعلام کرد برای مدت نامعینی صحنه مسابقات گلف را ترک ‏می‏ کند. روزهای بعد داستان‏های غیراخلاقی ‏بیش‏تری آشکار شد. آیا شرکت‏ها باید وودز را رها ‏می‏ کردند یا به همکاری ادامه ‏می‏ دادند؟ ظرف چند هفته بعد، سرمایه‏ گذاران شرکت‏ هایی که از وودز در تبلیغات استفاده ‏می‏کردند با سقوط قیمت سهام، دوازده ‏میلیارد دلار ضرر کردند. پرسش این بود: چگونه خسارت را کاهش دهند؟




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network