سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

تخریب اعتماد می‏تواند در یک آن رخ دهد؛ در حالی که اعتمادسازی دوباره، گاه یک هزاره به درازا می کشد..(روزابت کانتر)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : وقتی رسوایی دامن یک سلبریتی تبلیغ‏ کننده را ‏می‏ گیرد

Article Title: When Scandal Engulfs a Celebrity Endorse
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
وقتی رسوایی دامن یک سلبریتی تبلیغ‏ کننده را ‏می‏ گیرد
When Scandal Engulfs a Celebrity Endorse
ترجمه مینا هامون
چهار عاملی که باید واکنش‏ بنگاه‏ ها را هدایت کنند.
در ماه دسامبر سال 2009، بازاریابان شرکت‏ های اکسنچر، ای.تی.اند.تی، گیتورید، جنرال‏موتورز، ژیلت، نایکی، تگ‏هویر و دیگر شرکت‏ ها با تصمیم دشواری مواجه شدند. بعد از گزارش‏ های جنجالی از خیانت تایگر وودز (که با این شرکت‏ها‏ قرارداد تبلیغاتی داشت) و مشاجره لفظی او با همسرش که منجر به تصادف خودرو شد، او گرچه مبهم ولی در منظر عام از رفتار خود عذرخواهی و اعلام کرد برای مدت نامعینی صحنه مسابقات گلف را ترک ‏می‏ کند. روزهای بعد داستان‏های غیراخلاقی ‏بیش‏تری آشکار شد. آیا شرکت‏ها باید وودز را رها ‏می‏ کردند یا به همکاری ادامه ‏می‏ دادند؟ ظرف چند هفته بعد، سرمایه‏ گذاران شرکت‏ هایی که از وودز در تبلیغات استفاده ‏می‏کردند با سقوط قیمت سهام، دوازده ‏میلیارد دلار ضرر کردند. پرسش این بود: چگونه خسارت را کاهش دهند؟




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network