سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

ما با یک اندیشه‏ی اشتباه بزرگ شده‏ایم. باور داریم که انتقاد منجر به شکست می‏شود..(ست گادین)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : بازاریابان غربی چه چیزی می‏توانند از چین بیاموزند؟

Article Title: What Western Marketers Can Learn from China
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
بازاریابان غربی چه چیزی می‏توانند از چین بیاموزند؟
What Western Marketers Can Learn from China
Kimberly Whitler
نوشته کیمبرلی ویتلر
ترجمه محمدرضا ادیب‌پور
برای دهه‌ها، مدیران غربی ‏‏شناسه‌های چندملیتی در جست‌وجوی گسترش جهانی، تحت پیش‌فرض‌های ساده‌ای فعالیت کرده‌اند: محتوای بازاریابی و گزینش ‏‏مجرا باید برای بازارهای محلی سفارشی‌سازی شوند. این در حالی است که اصول بازاریابی غربی جهان‌شمول هستند. شرکت‌ها به‌ویژه در انتقال رسانه و استراتژی به بازارهای درحال‌توسعه (جایی که تبلیغات و رسانه‌ها از قدمت کم‌تری برخوردارند) سریع عمل می‌کنند.
در همین حال، بازاریابان چینی رویکرد منحصربه‌فردی را متناسب با مصرف‌کننده‌های چینی اول‌موبایل توسعه داده‌اند. این رویکرد بر خلق محتوایی قابل‌اشتراک و ویروسی و حضور برجسته غول‌های رسانه‌ای ‏‏مجرامحور متکی است. چنین کاری سریع‌تر، ارزان‌تر و اغلب اثربخش‌تر از پارادایم‌های بازاریابی غربی است. هرچند مستلزم پذیرش ریسک بیش‌تری هم هست. برای شرکت‌هایی که خواهان ورود به چین یا رشد عملیات فعلی خود در آن‌جا هستند، فهم ذهنیت بازاریابان چینی می‌تواند برای دستیابی به موفقت بسیار حیاتی باشد.
مقاله حاضر به بررسی تغییراتی می‌پردازد که شرکت‌های غربی باید برای موفقیت در چین و سراسر دنیا انجام دهند.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network