سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

سالم ساختن سازمان مستلزم پای‌بندی فوق‌ العاده، جسارت و استقامت است..(پاتریک لنچیونی)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : عصر ارتباطات پیوسته

Article Title: The Age of Continuous Connection
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
عصر ارتباطات پیوسته
The Age of Continuous Connection
Nicolaj Siggelkow/ Christian Terwiesch
نوشته نیکلای سیگلکو و کریستین ترویچ                              
ترجمه سعیده رجائی‌هرندی
به لطف فناوری‏هایی که تعاملات مداوم و سفارشی را امکان‌پذیر می‏کنند، کسب‎وکارها روابط عمیق‎تری با مشتریان خود برقرار می‏سازند. شرکت‎ها اکنون می‏توانند به محض ایجاد نیاز در مشتریان‏ و گاهی حتا قبل از آن، آن‎ها را تامین کنند. با استفاده از راهبردهای اتصال، شرکت‎ها تجارب مشتریان خود را به‏طور قابل‎توجهی بهبود می‏بخشند، کارایی عملیاتی خود را افزایش می‎دهند و مزیت رقابتی کسب می‎کنند.
نویسندگان در پژوهش خود چهار راهبرد موثر اتصال را شناسایی کرده‎اند: پاسخ به آرزو که مستلزم تامین سریع و بلافاصله درخواست مشتریان است؛ محصول خاص یا ارائه توصیه‎های ‌شخصی‌شده؛ تربیت رفتار یا یادآوری نیازها و اهداف به افراد و مجبور کردن آن‎ها به اقدام؛ و اجرای خودکار‏ یا پیش‎بینی تقاضای افراد و برآوردن آن حتا بدون درخواست آن‌ها.
برای حداکثر بهره‌گیری از این راهبردها، شرکت‎ها باید اولویت‎های حفظ حریم خصوصی مشتریان را درک کنند، ظرفیت‎های جدید ایجاد کنند‏ و از تعاملات مستمر با آن‏ها برای شکل‌دادن ‎ به تعاملات آینده یاد بگیرند.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network