سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

همین که باورکردن چیزی را انتخاب کنید یا به باور آن برسید، میلی به دست‏کشیدن از آن ندارید..(ارول موریس)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : علی‌بابا و آینده کسب‌وکار

Article Title: Alibaba and the future of business
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
علی‌بابا و آینده کسب‌وکار
Alibaba and the future of business
Ming Zeng
 نوشته مینگ زنگ
ترجمه مهسا محمدی
علی‌بابا یک خرده‌فروش به معنای سنتی آن نیست. علی‌بابا تامین یا انبارداری نمی‌کند و خدمات لجستیک توسط تامین‌کنندگان طرف سوم ارائه ‌می‌شود. در عوض، در صورتی که شما همه فعالیت‌های مرتبط با خرده‌فروشی را در نظر گیرید و آن‌ها را ‌به‌صورت برخط (آنلاین) در یک شبکه پراکنده متکی به داده‌ها، متشکل از فروشندگان، بازاریابان، تامین‌کنندگان خدمات، شرکت‌های لجستیک و تولیدکنندگان هماهنگ کنید، به علی‌بابا ‌می‌رسید. در واقع، علی‌بابا، کار آمازون، ای‌بی، پی‌پال، گوگل، فدکس، همه عمده‌فروشان و تعداد زیادی از تولیدکنندگان در آمریکا را همراه با کمک خوبی از خدمات مالی به‌عنوان واسط انجام ‌می‌دهد.
علی‌بابا با استفاده از قدرت تکنولوژی‌های جدید هماهنگ‌سازی شبکه و هوشمندی داده‌ها، به این‌جا رسیده است. علی‌بابا از تلاش هزاران کسب‌وکار چینی برای خلق یک اکوسیستم سریع‌تر، باهوش‌تر و اثربخش‌تر از زیرساخت‌های کسب‌وکار سنتی بهره‌برداری ‌می‌کند.
این یک مدل جدید کسب‌وکار است که مینگ زنگ، ‌رییس انجمن آکادمیک علی‌بابا، آن را کسب‌وکار هوشمند ‌می‌خواند. فعالان این اکوسیستم، داده‌ها را به‌اشتراک ‌می‌گذارند و تکنولوژی‌های یادگیری ماشین را برای شناسایی و تامین بهتر نیاز‌های مشتری اجرا ‌می‌کنند. این مقاله، چارچوبی برای تبدیل یک شرکت به کسب‌وکاری هوشمند پیشنهاد ‌می‌دهد.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network