سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

چشم‌انداز خوب، چشم اندازی است که ریشه در گذشته دارد، اما نگاهش به آینده است..(کن بلانچارد، استیو گاتری)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : اهمیت حس کنجکاوی برای کسب‌‌وکار

Article Title: The Business Case for Curiosity
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
اهمیت حس کنجکاوی برای کسب‌‌وکار
The Business Case for Curiosity
Francesca Gino
نوشته فرانچسکا جینو
ترجمه مرضیه زرقی
گرچه ممکن است رهبران سازمان‌‌ها بگویند که برای ذهن‌‌های پرسش‌‌گر اهمیت قائل هستند، اما در عمل کنجکاوی را پس می‌‌زنند، چرا که می‌‌ترسند موجب افزایش ریسک و کاهش کارایی شود. استاد مدرسه کسب‌‌وکار هاروارد، فرانچسکا جینو، درباره مزایای کنجکاوی و موانع رایج آن در محل کار توضیح داده و در ادامه پنج استراتژی برای تشویق حس کنجکاوی ارائه می‌‌کند: رهبران باید افراد کنجکاو را استخدام کنند، خود الگوی کنجکاوی باشند، بر اهداف یادگیری تاکید ورزند، به کارکنان اجازه دهند علایق خود را کشف و آن را توسعه دهند و روزهایی را به طرح پرسش‌های‌ «چرا؟»، «چه می‌‌شود اگر؟» و «چگونه می‌‌توانیم...؟» اختصاص دهند. این اقدامات به سازمان‌‌ها کمک می‌‌کنند با شرایط نامطمئن بازار و فشارهای بیرونی سازگاری یافته و موفقیت کسب‌‌وکار خود را افزایش دهند.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network