سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش سايت مديريت فرا، مشاوره آموزش

از بخت بد، بیش‌تر مدیران نمی دانند باید چه کنند تا سازمانی سالم پدید آورند..(پاتریک لنچیونی)

انتشارات سازمان مديريت فرا
  صفحه اصلي سازمان مديريت فرا
  درباره مديريت فرا و نشر فرا
  كانون نشر و مديريت فرا
  اخبار نشر و مديريت فرا
  ارتباط با سازمان مديريت و نشر فرا
  شرايط و مقررات سايت / انتقادات و پيشنهادات
  فرم عضويت در سايت فرا
  فرم اشتراك آنلاين ماهنامه گزيده مديريت
  درگاه پرداخت اينترنتي آنلاين سازمان فرا
  خلاصه كتابهاي انتشارات مديريت فرا
  روزنامه های امروز

جستجو در سايت فرا :
چنانچه در عبارت مورد جستجو حرف ی وجود دارد از ی فارسی و ِي عربی استفاده نمایید.
جستجوي پيشرفته:


پذيرش اعضا

شناسه

 
 

رمز عبور

 
 
ذخيره شود
 

 
 

  عنوان مقاله : فروش سبک شخصی به بازار انبوه

Article Title: Stitch Fix’s CEO on Selling Personal Style to the Mass Market
Author:
تعداد صفحات:

  خلاصه مقاله
فروش سبک شخصی به بازار انبوه
Stitch Fix’s CEO on Selling Personal Style to the Mass Market
Katrina Lake
نوشته‌ کاترینا لِیک
ترجمه مرضیه زرقی
تجربه‌ لیک به‌عنوان مشاور خرده‌‌فروش‌ها و رستوران‌‌ها او را به سمت دنیای مد سوق داد. دنیایی که با وجود همه‌ تغییرات تکنولوژیک قرن بیست‌ویکم، تا حدود زیادی با این تغییرات بیگانه مانده بود. کاترینا به‌عنوان فردی که هم عاشق کار با داده‌‌هاست و هم علاقه‌مند به لباس و پوشاک، احساس می‌‌کرد استفاده از داده‌‌ها در کنار نیروی انسانی متخصص، می‌‌تواند به ایجاد تجربه‌‌ای جدید و عالی از خرید کمک کند.
از همان ابتدای کار، او نقشه‌ تاسیس شرکت بزرگی مانند استیچ‌فیکس را در سر می‌‌پروراند. درآمد این شرکت، به ارائه مشاوره‌‌های عالی پیشنهادشده از سوی الگوریتم داده‌‌های آن بستگی دارد، به همین دلیل، دانشمندان داده‌ها در این شرکت؛ خط تماس مستقیمی با مدیرعامل دارند. علم داده‌‌ها به‌‌صورت عمیقی با فرهنگ این سازمان گره خورده است: «الگوریتم‌‌ها علاوه بر ارائه پیشنهادهایی در حوزه لباس به مشتریان، قادرند هزینه‌‌های سرمایه‌‌گذاری را در سطح پایینی نگه داشته و جریان موجودی و تحویل کالا را ‌به‌صورت کارامدی مدیریت کنند.» بخش توسعه محصول، الگوریتم‌‌ها را با الهام از منطق ژنتیک و به‌‌منظور یافتن «برترین ویژگی‌ها» در لباس‌‌های پیشنهادی طراحی می‌کند. استیچ‌فیکس حتا از یادگیری ماشین در راستای طراحی لباس‌‌ها بهره می‌‌گیرد.
لیک می‌‌گوید، اما خرید ماهیتا یک فعالیت انسانی و شخصی است و به همین دلیل است که طراحان در انتخاب و تغییردادن پیشنهادهای ارائه‌شده از سوی الگوریتم‌ها کاملا مختار و آزاد هستند.




تمام حقوق مادي و معنوي مطالب اين سايت براي «سازمان مديريت فرا» محفوظ است
Powered By Azadi Network